Sjukast osv


Hej och förlåt att jag inte bloggat men jag har legat i maginfluensa. Låg och spydde mellan åtta igår morse fram till två på eftermiddagen. Sov endast 4,5 timme under natten då jag vaknade minst tjugo gånger och kunde inte heller sova något under dagen eftersom jag mådde så fruktansvärt dåligt. Som om inte feber, halsont och förkylning vore nog liksom.

Igårkväll låg jag mest och vred mig och gjorde allt för att min rygg skulle bli bättre, den drabbades enormt och eftersom jag redan har problem blev det värre. Somnade vid halv 11 och fick sova hela 13 timmar utan att vakna det minsta. Känns hur bra som helst! Endast ätit två portioner filmjök på 38 timmar och är verkligen helt slut i kroppen.

Nu har jag kollat på detta hemska program. Det är ett avsnitt av Uppdrag Granskning där en familj blir anklagad för det hemskaste som finns. Helt sjukt verkligen. Tycker ni borde se det.

Saknar min man så jag dör och får träffa honom imorgon kväll. Sedan väntar skolan...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life