Shopping och förkylning





Trotsade min enorma förkylning och tog mig till stan idag med mamma och Veronica. Inte något särskilt bra val eftersom jag är helt död nu. Men jag behövde faktiskt låna böcker till engelskan samt skriva in mig på körskolan, så nu kan jag bocka av det i alla fall. Fick med mig tre trosor, två tishirtar och tre böcker hem.

Jag vet att min uppdatering suger just nu men jag orkar verkligen inte. Lägger ner all energi på att försöka få den nya designen klar så jag får lite blogglust men jag har samtidigt hundra miljoner bilder att redigera och behöver dessutom plugga - ändå ligger jag sjuk. Jag har inte tid med det.

Nu blir det att spela sims, fick husdjur och generationer av pappa igår. Nu kan jag dö lycklig. Take care!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life