Redigering




Eftersom min syster har målat om i hennes rum (Eller mamma och pappa har gjort det åt henne), så ska hon nu ha upp tavlor på hennes kala väggar. Motivet på dem ska bli dessa tre som jag fotat så jag har redigerat dem nu och hoppas att hon blir nöjd. Jag tycker personligen de inte alls är särskilt fina i svartvit, färgbilderna är mycket finare. Fast om jag säger sånt blir hon arg.

Nu tänkte jag ta och göra mig i ordning lite. Fräscha upp mig och sådär. 16.11 tar jag bussen till stan och knallar vidare till Raspen. Hörs ikväll!

Förresten! Jag har uppdaterat mina fototips en del, ska dock fota nya bilder osv. Klicka in och kika här.




Kommentarer


Postat av: den galna grodan

Oh herregud vilka fina bilder!!!

Och riktigt bra fototips för mig som precis har börjat fota ;) :)

Hur har du gjort för att få dom där "kategoriena" på sidan?

Och till sist, ska du följa varandra via bloglovin'? Det vore jättekul.

Kram och fortsätt blogga på :)


2011-11-08 @ 15:07:46
URL: http://enganskagrymgroda.blogg.se/

Postat av: Anonym

Hej, vilka fina bilder du knäpper!

Tänkte bara meddela att det är en frågestund på bloggen nu, du får gärna gå in och ställa frågor!

Kram!



Direkt länk till inlägget:

http://loppaaannn.blogg.se/2011/november/fragestund.html


2011-11-08 @ 15:30:31

Postat av: Sissi

jättefina bilder!


2011-11-08 @ 18:07:32
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life