Lördagssnack



Utrustning: Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.4 USM
Inställningar: Bländare 1.4, slutartid 1/4000 och ISO 100


Spenderade som sagt natten hos Anton och vi somnade redan vid halv elva tror jag. Jag har sovit jättedåligt och drömt en massa mördar-drömmar. Vi kollade på en hel del Criminal Minds nu under förmiddagen och nu är jag precis hemkommen. Jag gick från honom och mina kinder är helt kalla och röda. Tycker det kan vara sommarvärme istället.

Nu väntar en massa engelskaplugg och ikväll kommer Anton. Imorgon blir det stan med Veronica då jag fram för allt ska inhandla en ny hårfärg, och sedan ska jag hem och färga.




Kommentarer


Postat av: KarinHannaIsabelle- photography

Härliga bilder! :D



sv: så jätte lite, hoppas du fick en fin lördag! :D


2011-11-12 @ 18:27:34
URL: http://khia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life