Höstfärger och fullt upp



Utrustning: Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.4 USM
Inställningar: Bländare 1.4, slutartid 1/3200 och ISO 100


Även om jag verkligen hatar kylan och det regniga och tråkiga vädret under hösten, så älskar jag verkligen höstfärgerna. Det är så sjukt fint verkligen, och det finns nog inget bättre än att vara ute och fota när solen väl lyser fram. Hösten är fin. Även om man blir tröttare och mer deprimerad.

Har tänkt att blogga sedan jag kom hem, vilket var vid 4. Men haft fullt upp sedan dess. Fixade först med storleken på bilderna till Veronica, sedan har jag valt ut lite bilder som just nu håller på att skickas till min lärare och nu har jag precis skrivit klart inlägget till Youthoodbloggen. Och jag som hade tänkt att plugga engelska också får skita i det för min pojke är på ingång. Skulle behöva pausa tiden för att komma ikapp känner jag.




Kommentarer


Postat av: Emelie

Vilka underbara bilder, underbar bokeh, ljus och färg!


2011-11-10 @ 10:44:47
URL: http://essberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life