Hemkommen och hög mysfaktor




Nu är jag hemkommen efter en timme på Raspen samt en del handling. Vi bestämde dagens tema för bloggen vilket blev skräck, så jag har nu valt utt ett föremål ur arkivet, fotat och fått information så jag ska sätta mig imorgon kväll och skriva ihop ett blogginlägg. Så länge tycker jag att ni kan kika in på bloggen ändå, just nu håller våra presentationer på att läggas upp. Min kommer på torsdag, hemsk låter jag på inspelningen i alla fall. Sjuk och förkyld och allmänt tråkig.

Bjuder på några bilder jag fotade på vägen till bussen, himlen var så galet fin. Nu är min pojke här och vi ska mysa hela kvällen och sedan blir det Depserate Housewives.






Kommentarer


Postat av: DeniseHolmsten

Hej sötis! hoppas allt är bra med dig? kram! :)


2011-11-09 @ 16:54:29
URL: http://deniseholmsten.blogg.se/

Postat av: emelie

wow vilken himmel!


2011-11-09 @ 20:40:44
URL: http://primadonnajordgubbssylt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life