Gårdagens bravader




Hej och förlåt! Hann aldrig blogga igår. Tänkte göra det i skolan men fick ingen tid. Hade foto hela dagen, betygssamtal och jag får MVG i Foto A och jag är helt överlycklig! Min lärares kille undervisade oss i hur man pratar inför folk och efter skolan spelade jag in en film med Jessica och Isabell innan vi + Henny tog bussen till mig, lagade tacos, kolalde på film, åt frukter doppade i choklad samt en massa chips. Och en massa snack på det. Kalasbra verkligen.

Somnade inte förrän 12 inatt, är helt död idag och har foto hela dagen idag. Och nu börjar lektionen. Tjing!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life