Det är inte riktigt logiskt


Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.4 USM
Bländare 18 / Slutartid 1/30 / ISO 100

Jag saknar detta väder samtidigt som jag verkligen vill ha snö nu. Nu är jag i alla fall hemkommen med lite mat i magen och hade gärna suttit mig med en fet inlämningsuppgift - men självklart, när jag inte har något speciellt att plugga så vill jag det. Ja, jag vet, jag är nog inte riktigt mänsklig. Lyckades kirra hem ett MVG på mediekommunikationsprovet vi hade förra veckan och håller tummarna för att matten imorgon går bra. Tänkte sätta mig med lite idrottsarbete nu och sedan läsa lite i engelskaboken.

Imorgon väntar veckans längsta, värsta och jobbigaste dag. Inte nog med att mina lektioner innan lunch är engelska och matte (prov) så har jag 1½ timme att kriga ihjäl innan det är dags för Youthoodträff då jag ligger efter. Är förmodligen inte hemma förrän 7 då det blir att skriva inläggen innan min man kommer och delar säng med mig. Längtar redan.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life