Brownhead




Tror inte jag lagt upp någon bild på min nya hårfärg? Här kommer det i alla fall, är brunett och har varit i två veckor tror jag. Något annat jag varit i två veckor är stressad. Och just nu är det värst. Skolan just nu är okej, bara ett matteprov som ligger och väntar på mig på tisdag eftermiddag. Men jag har ändå en massa annat att göra. Fotoutställning på torsdag, en massa bildredigering, läsloggar i engelskan, snart en fördjupning i svenskan, två fördjupningar i idrotten som ska vara inne innan jul, julklappshandlande, Youthood och tusen saker till. Jag kommer dö med tanke på att jag dessutom börjar må som jag gjorde förra hösten/vintern.

Nu inväntar jag ännu en jobbig jävla vecka.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life