Autumncolors #3



> Utrustning: Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.4 USM
Inställningar: Bländare 1.8, slutartid 1/600 och ISO 100


Anton och jag tillbringade gårkvällen med OC, Desperate Housewives och fruktsallad. Idag vaknade jag och mitt huvud var inte riktigt överens med resten av kroppen. Har yrsel och är svag och svettas/fryser hela tiden. Känns skitbra med tanke på att jag har tusen saker att göra. Har i alla fall orkat ta mig till datorn och ska redigera lite bilder till fotoutställningen imorgon och sedan plugga lite. Bjuder på lite höst bilder så hörs vi lite senare.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life