summergirl



Fotografering: Jag / Modell: Veronica Eriksson
Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm @ f/2.2 - s1/500 - ISO100

Slänger in ett godnatt inlägg och en bild på Veronica som togs för några timmar sedan. Har varit på upp- och nerhumör hela kvällen men fick till slut matten gjord trots mitt kassa humör. Är otroligt trött så tänkte ta och försöka sova lite snart, behöver ju dock inte upp förrän tio imorgon.

Joel följer med hit efter skolan imorgon och sedan ses vi inte förrän på torsdag eftersom han ska till Frankrike. Vet inte riktigt hur jag ska överleva.. eller det lär jag ju inte göra med tanke på att vi dör på lördag. Om vi nu gör det spenderar jag mina sista timmar i livet innan jorden går under med Anton och om det skulle vara så att jag vaknar upp på söndag ska jag baka muffins till mamma och träffa Kajsa en sväng. Så bra! :)




Kommentarer


Postat av: C - photos'

Sicka fina foton du har !

Förlåt om du ser detta som spam eller liknande..

Jag vill bara uppmana om att du nu på min blogg har chansen att vinna en One Piece i min fototävling för både tjejer och killar på min blogg !

Det ser ut som att du gillar det här med foto, därför väljer jag att tipsa dig. Du kan ha en chans att vinna, hoppas du vill delta :)

kram !


2011-05-21 @ 15:09:25
URL: http://standingcarla.blogg.se/

Postat av: C - photos'

Sicka fina foton du har !

Förlåt om du ser detta som spam eller liknande..

Jag vill bara uppmana om att du nu på min blogg har chansen att vinna en One Piece i min fototävling för både tjejer och killar på min blogg !

Det ser ut som att du gillar det här med foto, därför väljer jag att tipsa dig. Du kan ha en chans att vinna, hoppas du vill delta :)

kram !


2011-05-21 @ 15:09:26
URL: http://standingcarla.blogg.se/

Postat av: annnie

sööt tjej;)


2011-05-25 @ 15:49:08
URL: http://www.anniekarin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life