powerwalk




Efter denna helg ska jag aldrig någonsin mer stoppa en godisbit i munnen.
Kanske var lite att överdriva, men det är typ så det känns. Slängt i mig litervis med ostbågar, glass, smågodis, chips, chokladmoussé, läsk, pizza och lite Mc Donald's på det. Nu får det vara nog. Så jag struntade i mitt "idag orkar jag inget och vill helst av allt bara lägga mig ner och dö"-humör och tog en powerwalk med Veronica. Det rensade tankarna lite och jag kom hem med ett lite bättre humör än när jag gick. Kom fram till att jag ska lägga lite tid på mig själv nu, det behövs. Jag är också viktig och borde vara mitt eget förstahandsval. Så, från och med nu ska det bli så.

Imorgon är det måndag vilket innebär skola.
Har ingen aning om vad vi ska göra, men "andra aktiviteter" står på schemat i alla fall. Imorgon kväll drar jag in till stan och kollar på Hair-musikalen med Isabell och Jessica, kanoners!




Kommentarer


Postat av: isabellelelel

Du är så BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄZT!


2011-05-29 @ 19:13:08

Postat av: sandra

That's the spirit girl! <3


2011-05-30 @ 10:12:46
URL: http://teparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life