nationella och illamående



Hello! Somnade halv två inatt och var helt död imorse när jag skulle upp. Tog mig till skolan och gjorde andra delen av nationella i matte, det gick asdåligt det med. Fattade inte ens själv hur jag tänkt när jag kollade igenom allting. Men skitsamma, så länge jag blir godkänd är jag nöjd. Tog lunch vid elva och efter det fick jag reda på engelska nationella-betyget och sedan åkte jag hem eftersom jag är klar. Fick världens illamående och huvudvärk på bussen så nu mår jag inte alls bra. Ska försöka sova en stund tänkte jag. Hörs ikväll!




Kommentarer


Postat av: Madeleine ♥

sv. Ja,det blir nog superkul där! :)



Gjorde också matte nationella idag, det gick åt helvete kan jag säga!



kram!


2011-05-24 @ 16:28:18
URL: http://thisismytimetoshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life