får nog av allting




Det har gått en hel vecka idag och jag försöker gå tillbaka till hur det ska vara. Men min blogglust kommer aldrig tillbaka. Ändå har jag massor att blogga om verkligen. Jag kollar heller inte på Big Brother längre vilket jag alltid älskade, och jag vet inte ens när jag fotade senast. Jag älskar att fota. Jag vet inte om det är en tillfällighet att all min inspiration, lust och ork till saker jag alltid tyckt om inte finns längre.

Så med det sagt lägger jag bloggen åt sidan. Jag ska fixa en ny design och försöka ta tag i lite saker och hoppas på att jag mår lite bättre snart och orkar med allting. Skolan tar död på mig och jag har sådan jävla press på mig själv just nu att jag inte har tid till något. Plus allt annat liksom. Så jag håller tummarna för lite bätter tider faktiskt, till och med jag tycker att jag är värd det nu.

Så puss och hej tills vidare.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life