blogresponse






Jag har väldigt länge velat få tag på en bloggsvar-inbjudan, men som sagt behöver man en inbjudan för att vara medlem. Idag kollade jag runt på lite bloggar och insåg att det "ersatts" av blogresponse, precis samma sak fast med nytt utseende, lite fler funktioner och, det bästa, att man inte behöver ha en inbjudan för att använda sig av det. Så nu har jag fixat det, och för att ställa en fråga till mig klickar ni bara på den blåa knappen i menyn och sedan syns det ganska självklart vad ni ska göra. Funderar på om jag ska svara på frågor bara där istället för att ta upp småfrågor i bloggen.




Kommentarer


Postat av: Sandra - fotoblogg

Sv: Åh, tack så himla mycket! Det gör mig jätteglad att du tycker det.


2011-05-31 @ 20:48:33
URL: http://teparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life