världens bästa vän




Bild i repris, jag vet, men jag sitter faktiskt och äter denna just nu. Joel köpte den till mig i födesledagspresent OCH så fick jag ett par nya vita converse. Fattar ni? Killen är inte klok någonstans, men så jävla bra. Jag har haft en bra dag hittills trots starten på dagen som fastnat i mitt huvud, och just nu sitter jag hemma för att jag är så fruktansvärt yr och har huvudvärk men ska ändå försöka ta tag i engelskan.

Fick en massa fint imorse som kommer på bild under helgen, sen ska jag äta tacos och senare kommer Anton. Nu ska jag försöka plugga trots mitt huvud.




Kommentarer


Postat av: Frida

Hejsan!

Ville bara säga att nu pågår röstningen för veckans blogg på min blogg.



Länk till röstningen:

http://ffridagrimhage.blogg.se/2011/march/rosta-pa-veckans-blogg.html


2011-03-24 @ 15:17:23
URL: http://ffridagrimhage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life