snäll laddare




Låg smsade i stort sett hela kvällen igår, och vid tolv när mina ögon började svika mig tänkte jag ladda mobilen under natten som hade lite batteri. Tror ni att laddaren funkar? Nej. Den har varit sönder ett tag och glappat massor, men igår funkade det inte alls. Nice. Överlevde natten och morgonen utan mobil och sedan kom världens bästa Isabell till undersättning! Fick låna hennes hela dagen och min mobil laddade så fint. Nej men, när pappa hämtade mig efter skolan åkte vi till elgiganten och köpte denna över :)

Har tillbringat dagen i skolan med en härlig yrsel och ett underbart illamående, blev lite biff på idrotten och diskuterade om brott på samhällen innan jag fördrev tid med Joel innan pappa kom. Nu inväntar jag Anton som spenderar natten här och jag måste även duscha och fixa klart svenskan.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life