självstudier


Hello, idag blev det en hemmadag för min del. Anton och jag somnade runt halv tolv och tvingade oss upp vid sju imorse, men med ett snurrande huvud och värkade rygg bestämde jag mig för att vara hemma. Mailade Ingrid imorse, min engelskalärare, om vad vi egentligen skulle göra under lektionen och om mitt provresultat. Jag fick VG och är nöjd med tanke på hur dåligt jag tyckte det gick. Det är massa inför nationella som vi ska hålla på med, så det får jag göra någon annan dag.

Nu ska jag få lite matte gjort, och sedan redigera bilder till median och kolla på engelska muntliga lite. Hatar att prata inför folk, och när det är på engelska blir det ju bara värre. Åh. När Anton slutat ska jag till honom sen sover han nog här. Imorgon blir det skola förhoppningsvis, taggar media och tre timmars matte, woho.






Kommentarer


Postat av: isabell

Ja imorgon satsar vi på skola för 17!!


2011-03-03 @ 14:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life