Remember



Hej alla läsare som läser min frus blogg.
Som ni kanske förstår nu är det Anton som gästbloggar (men säg inget till alex för hon vet inte att jag gör det /hihi)

Dagen idag har bestått av skola där vi, eller jag installerade en dörr och tre fönster i en bod som vi ska sälja sen :)
Kom hem  och började med att dricka lite Kivicks Smultron Dryck, absolut älskar den drick-juice dryckgrejen. Sen blev det till att plugga engelska till provet jag har på torsdag. Det är faktsit svårt, även fast jag har lätt med engelska. Sen blev det till att hoppa i badet eftersom att jag frös och känner mig lite dålig, har fruktansvärd host! låter som en säl som satt något i halsen, hur nu det låter?

Tänkte i allafall ta och sova snart (om ca 2 timmar) Déjá vu, hehe! Hej Då Världen! <3


PS: I Love You




Kommentarer


Postat av: isabell

Det var det mest intressanta jag någonsin läst i hela mitt liv!


2011-03-15 @ 20:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life