praktik


Sitter just nu på pappas jobb och är redan klar med det jag skulle göra idag. Jag har kopierat CD-skivor till en extern hårddisk med bilder från deras databas. Så nu fick jag göra lite vad jag ville fram till lunch och sedan skulle pappa fixa något annat som jag kunde göra. Jag mår väldigt illa just nu och har inte ens tagit tabletten idag så det känns inte sådär superbra. Är sjukt trött och fick dra upp en ännu tröttare Anton ur sängen imorse.

Tänkte ta och göra ergonomiuppgiften nu och så får vi se om vi hörs ikväll.




Kommentarer


Postat av: Sandra

Alltså åh hjärtat, I feel with you och ditt illamående! Mådde också dåligt i en lång period förut..


2011-03-28 @ 11:18:09
URL: http://teparty.blogg.se/

Postat av: Sandra - fotoblogg

Sv: Varför äter du antibiotika då? :(


2011-03-28 @ 13:02:51
URL: http://teparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life