meningslösa måndag






Lovade Joel att lägga upp bilderna han tog under dagen idag, eftersom jag hade kameran med mig blev det en del. Tycker att dessa får duga med tanke på att det blev 50 stycken.

Känner för att ge mig själv lite beröm eftersom jag orkat mig igenom hela dagen trots världens sämsta mående. Gick ju som sagt runt i hela Nyköping under förmiddagen och efter lunch och två brandalarm så satt jag ute i köket med folk och var social och jobbade lite tills jag och Isabell tog tag i musiken lite. Efter många om och men så lyckades vi ganska bra båda två. Nu ska jag inte göra annat än att plugga!




Kommentarer


Postat av: LovisaKhamkaew'

Vill DU bli utsedd till dagens blogg? Just nu pågår det den tävlingen i min blogg,så vill du vara med är det bara att kommentera '' jag är med ''

Vinnaren utser jag senare idag, Lycka till! :)


2011-03-21 @ 17:54:11
URL: http://lovisakhamkaew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life