kvällsprat



Det här är världens godast tuggummin.

Det har vairt en upp och ner eftermiddag och nu vet jag inte riktigt vart jag står. Just sett sista Solsidan-avsnittet med Veronica och Anton och nu springer jag runt och har ångest över att jag ser ut som världen tjockaste i allt jag har på mig. Och att jag har så mycket att göra. Känns bra. Verkligen. Ser fram emot en sådan vecka. Tycker det kan bli torsdag nu. Och så tycker jag att Isabell är världens bästa som köpt en grym födelsedagspresent till mig, som dock blir sen. Men vad gör det? Bättre flicka får man leta efter.

Nu ska jag krypa ner hos min man som för övrigt sitter och skrattar för sig själv framför Time Out, sedan ska jag (vi) gräva ner mig i min säng och hoppas att jag vaknar med bättre mående både psykiskt och fysiskt.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life