ingen bra dag idag




God morgon! Idag är jag hemma och mår inte alls bra.
Mitt huvud dunkar och snurrar och jag hade svårt att resa mig upp imorse. Lyckades hamna här och lyckades även fastna, skulle egentligen bara maila min samhällslärare om lite arbetsmaterial och lägga över lite arbeten på usb-minnet, men ja msn, facebook och bloggar är ju roligare. Tänkte sno min systers bärbara dator och lägga mig i sängen istället så att jag får något gjort idag. Jag hatar att må såhär, jag slipper min hemska frånvaro i alla fall.

Så idag ska jag plugga och krya på mig och imorgon fyller jag år. Det känns faktiskt som det. Då ska vi i alla fall äta tacos och sen kommer Anton hit och på fredag firar han mig med god mat och sådär och på lördag drar jag kanske iväg till Stjärnhov med lite folk, så först på söndag kan jag andas ut igen.




Kommentarer


Postat av: H a i d i s -

SVAR: tack vad kul att du är med och tävlar! :D


2011-03-23 @ 20:52:29
URL: http://haidis.se

Postat av: Anonym

varför får du ingen frånvaro?


2011-03-26 @ 18:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life