i'll be back soon




Just nu är allting upp och ner och ut och in och ja, ni fattar. Ska kriga mig igenom dessa veckor och ändå lyckas få bra betyg på alla kommande grejer och så får vi se när det dyker upp lite inlägg här i alla fall, hoppas ni har lite överseende med mitt mående och läget just nu och att ni kommer tillbaka när jag också gör det. Tills dess får ni slänga in lite kommentarer på vad ni saknar för jag tror det finns en del, och ah, vi hörs när jag och allt annat är bättre. Pussen!




Kommentarer


Postat av: Sandra - fotoblogg

Sv: Ja, jag är tyvärr också en av dem. Jag känner mig inte snygg utan smink och sånt där, men jag försöker jobba på det just för att jag inte VILL falla för medias fula trick.



Tack hjärtat, du är jättevacker du med <3


2011-03-14 @ 21:35:04
URL: http://teparty.blogg.se/

Postat av: linnéa andersson

hej alexandra!

Jag har en liten fråga, när du laddar ner brushes till fotoshop, var laddar du ner då? Och hur gör du för att få in dem till ps?

Hoppas att du kan svara! Kram


2011-03-15 @ 18:48:44
URL: http://llinneaanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life