home sweet home


Religionlektionen gick väldigt snabbt och jag kände mig lite bra som kunde det mesta, utvecklingssamtal efter det med både rektor och mentor och jag borde vara nöjd med att ha VG i allt utom media där jag har MVG, men mina krav blir större på mig själv samtidigt som min ork minskar. Blöh.

Åkte iväg till Jysk en snabbis sen med mamma och Veronica innan vi hämtade upp pappa och köpte med Mc Donald's hem, nu är jag proppmätt och vill bara lägga mig ner och dö. Men näe, engelska först. Tänkte vara en snäll vän och hjälpa Joel lite men han verkar ha somnat eller nåt eftersom han inte svarar, och om jag känner mig själv rätt känns det som att bloggdesignen kommer fixas lite ikväll. Hehe.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life