hej tidsfördriv


Mina bästa vänner är väldigt bra.

När jag borstar tänderna
brukar jag fastna i alla möjliga tankar.

När jag lagar mat så går det sällan bra.

Jag är rädd för
att vara ensam. Och en massa andra saker.

Den värsta känslan är att svika någon som betyder mycket. Eller att själv bli sviken. Och att känna att man inte räcker till.

Den bästa känslan är
lycka och kärlek.

Jag är bäst på att.. jag vet inte alls vad jag är bra på faktiskt.

Jag är sämst på
på att ljuga. Och visa att jag är irriterad när jag verkligen är det. Och på att äta nyttigt.

Jag lyssnar
på bra musik.

Jag pratar
alldeles för mycket och för snabbt och ibland vet jag nog inte själv vad jag pratar om.

Jag tycker om väldigt mycket och många.

Kärlek är både det bästa och värsta som finns.

I somras
gjorde jag i stort sett ingenting.

Sist jag grät var för några minuter sedan.


När jag vill tänka brukar det oftast vara på något som får mig tänka på något annat än vad jag redan tänker på.

När jag bakar blir det mest kladdigt. Oavsett vad jag bakar.

Just nu vill jag må bra.

Idag har
jag inte gjort någonting alls.

Ikväll ska
jag sova.

Imorgon kommer
jag förmodligen tillbringa dagen i skolan.

När jag vaknar på morgonen vill jag helst somna om.

Om jag var ett djur skulle jag vara något klantigt djur.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life