hej och sådär



Ge. Mig. Nu.

Det hände väldigt mycket igår faktiskt, som sagt tog jag en tripp till sjukhuset och blev inte så mycket klokare. Däremot blev jag 10 prover fattigare på blod och det gjorde att min yrsel blev värre. Slängde på mig lite smink på mindre än fem minuter och så slank det ner lite Mc Donalds på ca 3 för att hinna till samhällen, vilket jag gjorde. Hann klart med det vi skulle göra innan vi slutade och sedan skyndade jag ner till stan för att möta upp Kajsa, slängde i oss fika och lämnade våra CV:n på cirka 6 olika ställen.

Sedan åkte jag tillbaka till skolan för att det var spel-kväll och stannade där till cirka halv nio innan pappa hämtade upp mig och sedan Anton som tillbringade natten hos mig. Mitt huvud var en snurrande karusell så därav blev jag hemma idag med, fick ett uppmuntade mail av min mentor Emma och ett lite mindre roligt av min engelska lärare Ingrid som var fullt med inför nationella-uppgifter.

Imorgon ska jag ta mig till skolan i alla fall och vid sju bär det av till Henny för lite tjej-kväll med tacos, godis och filmer! Det ser jag fram emot. Nu ska jag gräva ner mig i alla dessa uppgifter och läxor och sen hörs vi när vi hörs.

Förlåt för mycket text. Och jag fyller om en vecka!




Kommentarer


Postat av: Anonym

http://ad-emea.doubleclick.net/clk;236497825;60197495;a


2011-03-17 @ 16:01:25

Postat av: ida

goooott :D


2011-03-17 @ 16:48:28
URL: http://bubblegumprincess.blogg.se/

Postat av: Anonym

RIKTIGT SNYGG BLOGG!

ställ en fråga i min frågestund? :)


2011-03-17 @ 17:05:10

Postat av: ppämela

RIKTIGT SNYGG BLOGG!

ställ en fråga i min frågestund? :)


2011-03-17 @ 17:05:28
URL: http://pamelalindstrom.blogg.se/

Postat av: ah. gissa vem.

TAGGA FREDAG RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!


2011-03-17 @ 17:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life