hej och sådär



Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.4 USM

Fick en fråga igår om varför jag inte får någon frånvaro i skolan när jag är hemma och så, det beror på att eftersom jag mår som jag gör så pass ofta så är det sjukt svårt för mig att jobba i skolan. Då tyckte min rektor att jag skulle få självstudier i stället de dagar jag är hemma, att jag alltså gör det jag kan, orkar och hinner med hemma.

Gårkvällen vart inte särskilt händelsefull. Jag mådde hur dåligt som helst och sedan ringde Joel och efter det blev det inget särskilt bra slut på kvällen. Anton och jag somnade vid ett i alla fall och jag vaknade elva imorse av att han väckte mig. Jag andades tydligen jätte snabbt och fattade inget när jag vakna, haha. Jag drömde i alla fall, vi åkte buss och sen drunknade alla typ. Då andas man snabbt.

Idag är det söndag, och jag mår i alla fall inte lika dåligt av tabletterna som igår, än. Ska försöka plugga lite sen i alla fall.




Kommentarer


Postat av: eemmaaj - Sometimes I wish I could save u

Hejsan!



Jag tänkte meddela att vinnaren i ben and jerry's tävlingen nu är dragen, så kika in och se om det blev du. Blev det inte du den här gånger så kommer det fler roliga tävlingar med fler chanser.



Kram / saveu.blogg.se


2011-03-27 @ 14:45:12
URL: http://saveu.blogg.se/

Postat av: Linnea

Jättefin blogg!


2011-03-27 @ 16:00:50
URL: http://bewareofyou.blogg.se/

Postat av: ajla kurtalic

jätte fin design (:

Allt bra med dej ?


2011-03-27 @ 16:07:45
URL: http://ajlakurtalic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life