ger upp...




Mitt dåliga humör och dunkade huvud stoppar mig från att plugga,
och med det sagt känner jag att engelskaprovet inte kommer gå särskilt bra. Men jag orkar inte mer nu. Har massor att göra och min ork ligger på noll så jag är rätt så arg just nu. Kul? Nej.

Första mars idag i alla fall. Det betyder att jag fyller om 23 dagar. Det är däremot kul. Jag vill ha en massa saker och kom på att jag skulle fixa ett inlägg om det. Får se om det kan komma upp något i helgen. Idrott och samhäll står på schemat imorgon och det är inte heller speciellt kul, och när jag kommer hem ska jag fota och plögga. Vilket jävla liv jag har.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life