fridaaaaaaaay


Glad, trött och sliten tjej med ett varierande humör och snurrande huvud. Men det är fredag och helg, så idag är det okej! Skolan idag har varit seg, jag gjorde om kalaendern lite så om Jessica eller Isabell läser det här så får ni höra av er om ni hatar mig nu, men den andra jag gjorde vad ful och slarvig. Heh.

Bakade, eller ja, gjorde chokladkaka efter lunchen med Gina, Janet och Melina, i micron! Godare har i alla fall jag ätit. Sedan kom Anton och tillbringade de två sista timmarna av min hemska mattelektion tillsammans med mig, och när vi slutade tog vi en sväng på stan innan vi köpte lite godis och åkte hem. Nu ska jag fixa klart kalendern lite, sedan duscha, äta och sen sover jag hos Anton. Det här helgen ska jag inte göra något alls, och det ska bli såååå skönt!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life