försovning


Godmorgon! Jag vaknade tjugo i nio, nice att jag egentligen började då. Jag kan verkligen inte gå upp när det bara är jag hemma. Nästa buss går halv tio, och då hinner jag ändå inte vara med på idrotten så jag tar 10.40 istället och då kan jag också äta lite lunch hemma. Så det här blir en ganska hyffsad skoldag ändå.

Jag hade svårt att somna igår och ögonen slocknade väl runt ett, har sjukt ont i ryggen och börjar bli lite yr men mamma har köpt någon tablett som ska ätas två gånger om dagen + sex alvedon. Typ hej knarkare. Jaja, ska läsa lite bloggar och sådär och så hinner jag nog byta om några hundra gånger.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life