desperate housewives


Fint gästbloggande i förra inlägget, alla undrade säkert vad Anton gjorde idag! :) Jag själv har varit hemma och mått hur dåligt som helst men ändå bara pluggat. Har sjukt mycket att göra verkligen. Imorgon ska jag äntligen till läkaren, om man får säga så, och efter skolan blir det fika med bästa Kajsa. Men ja, tänkte bara säga hej och att jag lever så gott det går och sådär. Nu börjar Depserate Housewives och jag ska mysa ner mig i sängen framför tv:n och sedan sova. Puss och hej.






Kommentarer


Postat av: s a n d r a

fin blogg:)


2011-03-16 @ 21:33:26
URL: http://ssandraf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life