blogg- och fotolust ohyeah





Hello! Kom hem för ungefär en timme sedan, dagen har både gått snabbt och sakta faktiskt. Det blev lunch på Mc Donald's, och när vi var framme sa pappa "Eller du kanske inte ens vill äta här?!" typ, som om Mc Donald's var självklart.. Haha. Men det gick ner trots att jag mådde illa och för ett tag sen delade jag och mamma på sista biten av daimtårtan, jag kommer aldrig orka äta mat sen.

Det blev i alla fall att fota i Kungstornet vid ett, där träffade vi hans kollega Anna som var tvungen att vara med eftersom hade tillgång till alla nycklar och larm, dessutom får man egentligen inte fota där eftersom det finns så många värdefulla saker och sånt. Men ja, jag var ju mest intresserad av att fota själva, allting, inte bara.. sakerna, så då var det okej. Fick nog en del bra bilder så hoppas Frida och Isabell godkänner dem. Vi diskuterade också ganska mycket om hur man skulle kunna få kungstornet att synas mer, och jag blev förvånad över att jag själv hade så mycket att säga till om faktiskt.

Oj vad text det blev, men jag har världens skrivlust vilket tas ut över bloggen. Dessutom har jag också världens fotolust så hoppas jag kan knäppa några fina bilder under veckan. Måste testa mina reflexskärmar också! :)




Kommentarer


Postat av: Anton

du är olagligt sööt älskling, jag måste arrestera dig! :D <3


2011-03-28 @ 17:40:47
URL: http://antonhansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life