ankisar




Utrustning: Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.4 USM
Inställningar: Slutartid 1/16000, bländare 1.4 och ISO 100

Dessa bilder fotades igår under median då jag, Frida och Joel tog en promenad genom Nyköping. Frida fick grymt bra flygar-bilder på dem medans kameran svek mig dem sekunderna. Joel var mest rädd för ankorna.

Bröt ihop totalt igår kväll men jag hade i alla fall en bra födelsedag. Idag vaknade jag med världens yrsel men tog mig ändå till skolan av någon anledning. Dock var det inte särskilt smart gjort eftersom mitt huvud satt i en karusell så fårt jag rörde det så därmed är jag hemma nu. Min mattelärare Emma sa att det var mer än okej så det enda som får lida är matteprovet. Ser framemot vecka 14 som är full med prov.

Nu ska jag ta och vila lite innan jag hoppar in i duschen, sedan ska Anton och jag ut och äta på Rhodos och han bjuder som en födelsedagspresent, och efter det blir det hem till honom där han hade fler överraskningar. Imorgon är det fest i Stjärnhov och jag ser fram emot att komma härifrån ett tag. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life