älskade liv



Fotografering & Redigering: Jag | Modell: Joel
Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm 1.4 USM @ s1/4000, f/1.4, ISO 100

Dessa bilder togs också i torsdags under medielektionen. Joel fick vara våran statist men han var inge bra på att gå, haha. Jag gillar bilden till höger men det är ingen fokus på honom alls men det syns inte så värst mycket när jag gjorde den svartivit och la till nivåer. På vänsterbilden försöker han mest gömma sig, hihi.

Mått sjukt dåligt på grund av tabletterna och har mått illa hela dagen och nu fått en hemsk huvudvärk som inte vill försvinna. Blir så rastlös av att inte kunna göra något alls och så är jag sur hela tiden. Eftersom jag inte åker iväg ikväll så kommer Anton hit lite senare och lider igenom kvällen med mig och helst av allt vill jag bara att de ska bli måndag så att den här helgen ska vara över.




Kommentarer


Postat av: HAIDI HELÈN JAKOBSSON

SVAR: Vad kul att du är med och deltar om att bli söndagens blogg, nu är det bara att hålla tummarna! :D


2011-03-26 @ 21:18:15
URL: http://haidis.se

Postat av: HAIDI HELÈN JAKOBSSON

SVAR: Söndagens blogg är nu utsedd! Kika in för att se om det blev du :D Ifall du inte vann, så kan du nu anmäla dig till måndagens blogg! kram :*


2011-03-27 @ 12:12:19
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life