3 saker du inte visste




Något av det bästa som finns är att vakna och sedan inse att man fått sms under natten. Jag tycker det är mysigt och det är något jag alltid blir glad över.

Jag svarar nästan aldrig när hemtelefonen ringer. Jag vet inte varför, men jag verkligen hatar det. Jag tycker inte om att prata i telefon över huvud taget och föredrar att smsa om det är så. Jag tycker inte om den där tystnaden när man inte riktigt vet vad man ska säga.

Jag tycker vatten är det godaste som finns. Jag har alltid varit värsta vattenälskaren och någon gång när jag var mindre fick jag faktiskt någon slags vattenmasin i julklapp från mamma och pappa, haha! Den avnädes flitigt tills den gick sönder. Kajsas mamma brukar också alltid fråga om jag vill ha vatten när jag är där, för att jag alltid druckit det hos dem och för att de vet att jag älskar det, haha. Det är lite kul.
Så länge det inte finns läsk att välja mellan brukar vatten vara mitt förstahandsval.




Kommentarer


Postat av: sofie

Fin blogg :)

Haha jag brukar nästan heller aldrig svara i hemtelefonen x)


2011-03-04 @ 22:13:25
URL: http://sofiehjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life