Visste du?




Jag hatar att beställa/betala när man är på stan och fikar/äter.
Jag vet inte varför men jag bara hatar det. När jag fikar eller äter med Veronica är det alltid hon som får beställa medans jag sitter och väntar.

Jag gör allting i exakt ordning på morgonen innan jag ska till skolan,
och jag skulle nog aldrig kunna ändra på det utan att det skulle bli helt fel. Jag vaknar, klär på mig, sminkar mig, äter frukost och sedan fixar jag håret.

Jag är beroende av min mobil. På riktigt.
Jag får alltid panik när jag inte vet var den är och jag  får panik om jag är borta och inser att jag inte har något batteri kvar. Är expert på att glömma min laddare hos folk när jag väl har med den, så då får jag panik när jag kommer hem och vet att jag inte kan använda mobilen.




Kommentarer


Postat av: emilie bb

sv; Åå så fint, det hadde hjulpet mye! Tusen takk!:D Da skal jeg sjekke innom bloggen din igjen senere idag!:-)


2011-06-03 @ 11:08:09
URL: http://emiliebbs.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life