tjejkväll






Hej och förlåt, tänkte blogga redan imorse när jag kom hem
men pappa har jobbat hela dagen och var tvungen att låna något ur min dator så det gick liksom inte. Kom i alla fall hem till Isabell vid kvart i fem och en kvart senare stod vi plus Henny och hackade grönsaker och stekte köttfärs och efter det åt vi oss mätta på tacos innan vi snackade en massa skitsnack, åt alldeles för mycket gottigheter (like always) och kollade på en bunt filmer. När Henny åkte vid 12 så tillbringade jag och Isabell de tre kommande timmarna med en massa snack innan vi somnade i hennes säng till blixtar och dunder.

Nu är Anton här och vi hörs lite senare med vad vi har hittat på idag. Hejs!




Kommentarer


Postat av: Anonym

Ställ en fråga på min blogg och få en länkning på min blogg i slutet utav veckan!!



http://secondstore.blogg.se


2011-06-12 @ 16:47:46

Postat av: Sandra

Sv: Och till dig darling <3


2011-06-12 @ 17:37:28
URL: http://teparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life