svar på tal - fjärrutlösare







För det första, tack så himla mycket! Jag blir så otroligt glad över era kommentarer om att jag fotar bra och att jag inspirerar er, det får mig vilja fortsätta och ge er hur mycket bilder som helst!

Och till din fråga, så är det alltså denna jag använder mig av, fjärrutlösare JJC.
Jag fick den i födelsedagspresent och pappa kommer varken ihåg pris eller vart den är köpt, men jag tror det är lätt att googla faktiskt. Jag rekomenderar den absolut och det är verkligen något som är användbart! Dock är batterierna man får med hur kassa som helst, och de tar slut rätt snabbt, och jag har för mig att likadana batterier är lite dyrare men håller i minst ett år, så det är värt det. Något jag tipsar om i alla fall, och som passar till Canon :)




Kommentarer


Postat av: Sandra

Gillar designen :)


2011-06-12 @ 20:07:44
URL: http://sandravikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life