pigg och sådär




Kom hem för några timmar sedan med minst 20 svullna myggbett, världens huvudvärk och en förstörd hals, på det fick jag en utskällning tack vare gårdagens lite mindre roliga händelse. Vi åkte alltså till Gnesta och gick på marknaden, åkte karuseller, åt sockervadd och käkade pizza innan i drog oss vidare till Stjärnhov där vi badade och spelade brännboll och hade en trevlig kväll. Jag badade! vilket är helt otroligt för att vara jag. Det blev en lyckad kväll trots att jag knappt kan sitta/ligga på rumpan och lite väl mycket i huvudet på grund av allt tjejsnack.

Som sagt så sover man ju inte särskilt bra sånna här tillfällen,
så jag har varit lagom död idag. Sa hejdå till Anton för ett tag sedan som kommer tillbaka om ett tag. Tänkte mest bara säga hej så att ni vet att jag lever och sådär.




Kommentarer


Postat av: Sandra

Jättefin blogg! Älskar din header :)


2011-06-05 @ 19:54:32
URL: http://anotherlayer.blogg.se/

Postat av: Anonym

Söt blogg


2011-06-05 @ 19:58:51
URL: http://welovitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life