nyslingad




Varit urusel på att blogga idag trots att jag varit hemma,
men mamma slingade mitt hår vilket tog en jävla massa tid och så har jag suttit fast vid sims hela dagen, hehe. Men ja, slingat mitt hår, som ni ser på bilden (+ tröjan är ny), och jag blev förvånad över att det blev bra! Äntligen slipper jag min tråkiga hårfärg och får ljusare slingor som inte blir orangea.

Nu ska jag ta och fixa i mitt rum innan jag kollar lite på Gossip Girl.
Imorgon blir det jobb och sedan iväg, och jag vet inte riktigt om jag ska berätta för er än om vad jag ska göra, hihi! Det ska bli sååååå kul och det kommer bli en sååååå bra erfarenhet för mig i framtiden!




Kommentarer


Postat av: mathilda

Det blev jätte snyggt! Vart har du köpt den skjortan? Jätte snygg var den :)


2011-06-19 @ 11:19:57
URL: http://stenhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life