mums i mängder





Idag är det en speciell dag som tillbringats med Anton.
Min allergi har dock varit kaos och mina ögon gör ont och kilar och även min hals. Mitt chokladsug har varit på maxnivå så mamma skjutsade iväg mig och Anton til Willys då vi köpte med oss lite gottigheter för att mätta mitt stackars gottissug och mamma köpte även en behvölig nässpray till mig.

Han drog för ett tag sedan och nu sitter jag här med värdens magont
och tänkte se något Gossip Girl avsnitt innan jag faktiskt ska gå och sova. Jag är så sjukt trött och har somnat en massa gånger under dagen. Illa!




Kommentarer


Postat av: Saraemelie

Gott det ser ut :)


2011-06-12 @ 21:13:19
URL: http://saraemelie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life