måndagssnack




Inte haft någon lust att blogga idag alls faktiskt,
men det har hänt en del ändå och det såg så tomt ut här så.. hej igen! Måndag idag och jag tillbringade första timmarna i solen och kom in med en del färg faktiskt. Joel kom hit vid fyra och gjorde min dag lite mindre värdelös och sedan drog han vid 6 igen.

Nu tänkte jag se första Criminal Minds avsnittet på andra säsongen eftersom det sista på första slutade mitt i allt de spännande. Blev tokig! Så Anton har fixat det (och resten av andra säsongen också (& Tack igen, du är bäst!)) så det ska jag roa mig med innan jag dejtar kudden.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life