jag är så jävla bra




Mina betyg dök upp på Adela förut och här har ni dem, 5 VG och 5 MVG!!!
Känner mig hur bra som helst som lyckats höja mig i princip allting under vårterminen trots min hemska frånvaro och mitt mående. På de det står Ej def. är de ämnen vi inte haft, vet inte ens varför de står där. Men jaja, jag är så jävla bra! :)

Kom nyss hem efter att ha varit och handlat med mamma och pappa,
jag fick med mig en glass och även en söt förvaringslåda som var behövlig till min bokhylla och nu håller jag på att ändra bilderna i headern så det lär väl dyka upp snart. Ska dessutom måla vår terass för 100:-/h den här veckan så jag lär bli ca 300-400 kr rikare, känns lagom bra.




Kommentarer


Postat av: lia

Shit vad du är duktig! Asså på att fota. Men de där betygen var ju inte helt fel heller. Har du några bra tips? :)


2011-06-13 @ 16:12:23
URL: http://lisatornbloms.blogg.se/

Postat av: mathilda

grymt jobbat!! :)


2011-06-13 @ 20:26:32
URL: http://stenhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life