hej och godmorgon




Klockan är tio i tre och jag har varit vaken i en och en halv timme.
Jag blev väckt vid halv två av mamma, så jag har sovit bort hela dagen. Hann inte mer än vakna förrän Kajsa smsade och frågade om jag ville hänga med på en grillkväll, och vem tackar nej till det? Så nu har jag precis sminkat mig och ska fixa håret och vid 5 trillar Joel förmodligen in och sedan beger vi oss mot hamnen.

Min mobil är kaos också, eller snarare min laddare.
Den funkar inte och jag blev så jävla arg igår att jag nästan började gråta. Så jag slängde mobilen på golvet och där har den fått ligga. Jag använder mammas nutills jag inhandlar en ny jävla laddare. Det blir min tredje. Jag är så kass verkligen. Imorgon måste jag upp en massa många timmar tidigare än idag, ska vara på NUM vid 9 och efter det blir det stan och när jag kommer hem ska jag jobba minsann. Ska hinna med en massa imorgon.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life