hej mitt gula sommarland





Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.4 USM
Bländare 1.4 / Slutartid 1/4000 / ISO 100

Såhär gult är det utanför mitt hus, eller det var för några veckor sedan. Det enda positiva med hundra åkrar är just att man ibland kan fota det som växer. Suttit och spelat sims typ hela dagen, helt underbart. Det ska jag sysselsätta mig med i sommar. För en timme sedan kom pappa och frågade om jag ville tjäna pengar redan nu, så jag har gjort rent terassen med högtryckstvätten och är 100 kr rikare och en hand fattigare. Eftersom jag höll ner... saken, i 40 minuter, så kan jag typ inte röra handen nu.

Jag är hur trött som helst
och den här dagen har verkligen flugit förbi. Ska nog försöka se klart Gossip Girl ikväll och imorgon ska jag... typ.. spela Sims. Hehe.




Kommentarer


Postat av: yrla virvla virvelflicka

Vilket sims spelar du? :o superfina bilder btw!


2011-06-13 @ 21:38:34
URL: http://iirla.blogg.se/

Postat av: Rebecca Jansson'

Vilka fina bilder :)


2011-06-13 @ 22:24:03
URL: http://uttjatat.beldo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life