halvdöd söndag




Det blev en helt okej gårkväll med mycket trevligt folk,
och det här var typ enda bilden som togs så Pontus får pryda detta inlägg. Dock kom jag hem med ett dåligt humör och lite för mycket tankar i huvudet runt halv elva. Efter många om och men var Oscar världens bästa och kom och hämtade mig på moppen så vid ett satt jag hos honom med han och Joel och ägde dem på både CoD och Fifa. Somnade fem imorse och sovit till och från hela morgonen, förmiddagen och eftermiddagen. Mamma hämtade mig för ett tag sedan och nu har jag precis ätit lite och ska inte göra ett jävla dugg.




Kommentarer


Postat av: nora

Hej, allt bra med dig ? :)

Precis startat en frågestund på min blogg, släng gärna in en fråga !


2011-06-19 @ 17:01:35
URL: http://noraerenmo.devote.se

Postat av: A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)


2011-06-19 @ 17:44:32
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life