green and white summernight




Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.4 USM
Bländare 1.4 / Slutartid 1/4000 / ISO 100

Godmorgon! Jag somnade vid ett inatt
och vaknade vid tjugo i elva av att mamma pratade i telefon utanför mitt fönster. Hon skriker verkligen när hon pratar så jag blev ganska sur. Drog mig upp en timme senare och nu sitter jag här och ska alldeles strax börja få in ackorden till uppspelningen imorgon. Känner mig så jävla körd verkligen. Kommer nog upp lite inlägg under dagen i alla fall, så kika in lite senare.




Kommentarer


Postat av: Fotograf Malin Westman

Sv; tack desamma :)


2011-06-06 @ 14:04:07
URL: http://fotografmalinwestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life