godisgris




Bjuder på en oseriös bild på mig eftersom försöket att fota godiset inte gick så bra.
Mamma skjutsade alltså iväg mig till bron och jag köpte en massa godis som ligger ganska så bra i min mage just nu. Annars har jag tillbringat de senaste timmarna med att kolla på Gossip Girl, Anton har fixat första och andra säsongen till mig :) Jag kliar myggbett som en jävla idiot och mina ben är helt förstörda och röda och svullna, det gör skitont och jag fattar inte att man kan vara allergisk mot myggbett. Det är sjukt.

För övrigt är allt ganska så bra, börjar 10 imorgon och lär sluta lagom tidigt.
Då ska jag tärffa Kajsa en sväng, på onsdag är det avslutning och på eftermiddagen/kvällen blir det grillning med en del tjejer från klassen och torsdagskvällen är ganska oklar, men utång med härligt folk blir det minsann! Resten av lovet ska jag fan inte göra ett skit och det känns så jävla bra.




Kommentarer


Postat av: Miss O

oohh så fin blogg ;D


2011-06-07 @ 08:23:43
URL: http://finest.se/olessia

Postat av: julia

måste först bara säga hur mycket jag beundrar dina foton, du ger mig massa inspiration!



sen undrar jag vad det är för fjärrutlösare du har? jag har nämligen också en 1000D och jag har inte hittat någon som passar.



tack!


2011-06-07 @ 17:04:02
URL: http://juliasandstrm.blogg.se/

Postat av: josefin

Måste bara fråga dig en sak! Min header på bloggen försvann bara helt plötsligt och jag vet inte varför. När jag försöker sätta in min nya header så funkar det inte, vet inte vad jag gör för fel.. :( skulle du kunna hjälpa mig med det?.. skulle verkligen vara jättesnällt av dig! :)


2011-06-20 @ 17:55:12
URL: http://juzzisfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life