filmmys och yrsel




Lusten att blogga är inte sådär jätte stor nu för tiden,
och dagen idag har jag tillbringat med Anton. Vi har kollat på filmen över som var lite halvskum men ganska bra ändå. Ny vecka imorgon och jag har nästan inget alls planerat. Den 30e på torsdag då jag först ska in till stan och efter lite ändrade planer blir jag upphämtad för att sedan kolla läget inför den 16e juli och sedan blir det även ännu ett datum inbokat efter det. Annars ska jag lägga tid på att sova för det gör jag alldeles för dåligt nu för tiden.

Nu ska jag vara lite social och försöka få min yrsel att försvinna. Pussen!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life